söndag 15 februari 2009

helgen

jag hade en riktigt trevlig lördagskväll ihop med D, grannen och ...*räknar* 5 barn.
killarna gjorde god mat, jag hjälpte till genom att hälla upp likör till oss och bända upp plåtburkar när inte öppnaren funkade.
Till detta drack jag gott vin med varannan cola.
Efter middagen slog vi oss ner framför melodifestivalen, jag, en liten flicka och killarna. Jag hejade fortfarande på förra veckans Caroline af Ugglas som jag inte kommit över än, flickan hejade på *trumvirvel* Amy Diamond och killarna på *trumvirvel* hårdrockslåten (trots att sångaren såg för snäll ut och trummisen hade för tajta byxor)
Sedan drogs gitarren fram och i vanlig ordning övade vi lite inför kommande spelningar (nästa helg har varit på förslag eftersom det då är stor fest i gillestugan), diskuterade moves, rökbomber osv.

nu ska jag snurra in i duschen efter att jag mixtrat lite med vattenlåset, får se om vattnet tar rätt väg i dag...
måste göra mig vacker inför kvällens surpricedejt som jag ser mycket fram emot.

Inga kommentarer: