onsdag 11 februari 2009

jaha... jag skulle nu ha ätit en fin måltid på en herrgård i Strängnäs, lärt mig saker om marknadsföring via nätet, fikat, ätit middag, sovit, frukostbuffé o.s.v.
men vad händer istället??
jo här sitter jag, illamående, yr i skallen, magsjuk.

Har visst inte berättat om den viktiga måndagen. den gick så himla bra, ett mycket trevligt och givande möte, vi ska ses igen i slutet av månaden så jag återkommer med den biten!

inne på en pizzeria i stan var det en äldre man som trängde sig före mig i kön vilket förstås ledde till att vi började prata, lilla tjejen bakom kassan trodde då att vi kände varandra och tänkte låta honom betala för min pizza.
"är ni inte tillsammans?" frågade hon.
"inte än..." svarade jag och log mot fabjorn.
han sa inget men när jag senare gick ut från pizzerian såg jag att han lyfte blicken från tallriken och följde mig med blicken.
"var det där min chans att starta en sprakade romans med en 17åring?"tänkte han kanske (ja vadå då, jag ser ju ganska ung ut)

Inga kommentarer: