fredag 13 februari 2009

hej :-)

just nu är jag glad för att:
*jag har en orange schweppes som väntar i kylen.
*jag har en jolt cola (!) som jag ska ha med mig i matsäck i morgon.
*jag har 6 st värmeljus bredvid sängen som värmer riktigt bra (och som kommer släckas innan jag somnar och inga katter är i sovrummet tillägger jag för att inte mamma ska läsa och ringer och oroesväcker mig i natt)
*D har hittat på en överraskning åt mig på söndag. (jag tror jag vet vad det är men låtsas som om jag inte vet för spänningens skull. jag behövde inte ha med mig badkläder eller termobraller iaf)
*det är kul att skriva (!)(!) för att det ser snuskigt ut.
*jag minns filmen "you and me and everyone we know" med "poop back and forth" och fnissar lite.
och förövrigt så tänker jag inte ett dugg på saker som inte gör mig glad!

kram från lobotomerad Jo

bra att veta i ämnet lobotomi som skulle få patienter att bli fri från ångest men som istället ofta ledde till döden:
Den amerikanske läkaren Walter Freeman uppfann en metod som gick ut på att söva patienten, placera en ishacka i ögats övre del och sedan knacka in ishackan med en hammare tills den nådde fem centimeter in i hjärnan.

Inga kommentarer: