tisdag 23 december 2008

snörvel burr gäsp

Jösses.
jag har varit hemma i ca 2 timmar och har spenderat den sista stunden liggande i sängen med en varm dator på magen.
när jag skulle resa mig upp upptäckte jag att varenda liten muskel spände och att jag var väldigt oböjbar.
idag på torget igen och det gick väl inte riktigt så bra som vi hoppats men humöret var på topp hela tiden. uppskattar verkligen kamratskapen där ute på torget, alla knallar håller ihop, lånar ut saker till varandra (mest till oss - inte så många andra som saknade saker som väggar, lampor, sladdar).

det är julafton imorgon men det jag just nu längtar efter är att få vila och sova länge.

skulle jag av någon anledning vakna så tidigt att jag hinner göra något innan jag blir hämtad inför julfirande hos D så kan det hända att jag lägger ut någon bild på något ev. kanske. typ.
gonatt.

Inga kommentarer: