tisdag 16 december 2008

hmm

jag vaknade lite för tidigt idag och kunde inte somna om, det är ingen ovanlighet nu för tiden.
Har suttit och läst gamla blogginlägg och fastnade vid ett jag skrev för någon månad sedan där det står att jag är 32 år.
Är jag det? Jag är fasen inte säker längre.
Igår skulle jag svara på frågor i en undersökning och när rutan för ålder dök upp skrev jag 31, jag var säker på att jag var 31 men eftersom jag för någon månad sedan trodde att jag var 32 så borde väl det stämma.
Visst jag skulle kunna räkna efter men jag chansar på att jag är 32.
Och att jag vaknar tidigt tyder väl på att jag kommit upp i ålder... men jag skulle i nuläget inte satsa några pengar på varken 31 eller 32, kanske är jag 33?

Det är snart dags för denna dag att börja och den kommer att innehålla:
*sjukgymnast (hoppa och rulla runt på en boll framför de vidriga speglarna)
*hämta upp pandamuggar
*hämta arbetsgivarintyg på restaurangen
*besikta mammas bil
*träffa mamma och gå på Marieberg

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja du...hur gamla är vi? man vet ju aldrig. nästa gång jag får frågan ska ja smaska upp körkortet o dubbelkolla. fast det är säkrast o säga "är född 73 men sen vet ja inge mera"
Kramen tokiga du.

Josefine H.H. Joy Joy sa...

hehe ja jag har sett att du är lite osäker ibland också och för dig verkar det kunna pendla ordentligt ner ibland :-D
kramkram