onsdag 17 december 2008

gomorron

Sjukgymnasten igår gav mig en pytteliten boll att sitta på medan hon valde en stoor boll, kändes nog ungefär som när man kommer in på ett kontor och får sitta på en mini stol framför ett gigantiskt skrivbord.
En kille som jag känner till sedan min uppväxt dök upp i gymet vilket slutade med hemska mardrömmar inatt.
Det var mkt trevligt att vara tillbaka på restaurangen och jag fick många kramar och ett löfte om att chefen skulle ringa när han kom på några arbetsuppgifter som innefattade att gå runt och vara snygg eftersom jag just nu kan ha problem med att diska, skära, bära osv.

Programmet hos sjukgymnast gjorde att kroppen mådde blä hela kvällen, ska tillbaka idag igen och göra samma sak får se om det går bättre eller om jag får avbryta träningen.
Dessutom ska hon kolla upp om jag kan gå hos kurator där för att bearbeta lite bilkörningsproblem...
På tal om det, dags att köra lite bil nu!
hej.

Inga kommentarer: