torsdag 18 december 2008

julträff på min fd arbetsplats idag,
alla var glada och trevliga (med undantag för förman H som visst surat till på en kantor)
vi blev bjudna på glögg och hembakat av kyrkoherden och dessutom fick vi varsitt stort paket med ost! ost, ost, ost. alla möjliga sorter. kan vara världens bästa arbetsplatsjulklapp.
(kyrkoherden fick också en julklapp ihopskramlad av personalen... ost även där )

imorgon ska jag gå upp tidigt (vilket antagligen backfires och får mig att vilja sova länge som omväxling).
jag ska åka till stockholmen och där ska jag bla åka tunnelbana vilket jag skulle kunna låtsas att det är helt ok men sanningen är att det finns en fobi och dessutom en ganska nyupptäckt klantighet som gör att det finns risk att jag inte alls hamnar där jag bör hamna.

Inga kommentarer: