onsdag 18 mars 2009

mina dagar

Fy bubblan vilken dålig uppdatering det är här. Har kollat in lite på twitter och tänker att jag kanske ska börja med det istället. Vad sägs om en mening varje timme som exakt beskriver vad jag pysslar med?! Det vore nåt va, för se här händer det grejer. Just nu skulle jag tex skriva:
"dricker Jolt cola"


Imorgon åker jag till Eskilstuna, är ganska orolig för bilkörningen men försöker tänka:
"det ä bar å åk"
egentligen så är jag i denna vecka i en övningsperiod då jag endast får köra hemifrån och till ICA men nu bryter jag det stenhårt.
Från Eskilstuna fortsätter jag sedan i annan bil vidare till Stockholm för att hämta upp varor i en butik som T startat, ska bli spännande att se vad det blivit för butik.
På fredag kommer 21 lådor från Indien och en del är väldigt spännande att ta del av.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu är jag och twittrar också.