torsdag 26 mars 2009

hej på ett tag

Jag kanske ev ska pausa detta bloggande eftersom jag inte har kraften att uppdatera här så kan jag väl lika gärna göra en offentlig paus.
Vill ni veta vad jag pysslar med så ta ett besök på facebook där ni kan se vilken glass jag skulle vara om jag var en glass och vilken psykopat, hundras, prinsessa osv. Förövrigt kanske jag fortsätter köra på med twitter. Vem vet.

Jag fick det mycket efterlängtade beskedet om starta eget bidrag igår
och när jag förstod att jag inte tänkte berätta det här på bloggen så vet man ju att något är fel.
Jag kanske kommer tillbaka dock.

Simma lugnt och hela den biten så kör jag på med mitt liv i ensamhet och hemlighet.
Jag har skapat ett monster! Så coolt kanske jag inte kan uttrycka mig men jag gör det i alla fall för detta är min blogg.

Vi ses!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ok, vi ses. Jag vill gärna läsa mer om dig och dina dagar men fejjan funkar ju. Kram bror

Kalle sa...

Va synd Josse, har med intresse följt ditt bloggande.
Lycka till med vad du än tar dig för!

Josefine H.H. Joy Joy sa...

Eftersom kommentarerna nu vräker in på bloggen så får jag ta mig en funderare på om jag kanske ska börja igen.
Jag kommer tillbaka när tiden är rätt.

Kul att Kalle följt och tack!

kramkram

Anonym sa...

Vi ses på andra plaser...

kram
Pappa