söndag 31 augusti 2008

helgen

inköp av onödighet.
äppelchips och en donation i utbyte mot en ros blev det på marknaden igår.
äppelchips var väl det mest onödiga man kan tänka sig eftersom jag har tre fullpackade äppelträd här utanför och själv tänkt torka lite i ugnen. mission completed kan man ju säga då.

lilla pojken K var gnällig, kissnödig och ont lite här och där, lilla F var på bättre humör så jag tog henne i handen och drog runt på henne i folkmassan. D var dock nästan lika gnällig som K och de suckade en bit bakom.

hälsade på hos mina vänner och föredetta klasskamrat, resesällskap, sambo och kollegor som håller på och fixar med ett hus utanför Nora som de beräknar inflytt i om ungefär 5 år efter att ha rivit och grejat i minst 3.

ikväll blir det bio, Arn med nuvarande kollega och nu kör precis mina föräldrar in på gården i en grön-turkos bil...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Arn? När det går så mycket bra film på bio. Eller förresten, så mycket bra film går det kanske inte, men ändå. Ta batman eller tropa de elite istället. Fast nu kom jag just på att du kanske redan har varit på filmen och allt jag skriver här är fullständigt onödigt och överflödigt. Hej då.

Josefine H.H. Joy Joy sa...

jag blev frågad om jag skulle hänga med på just den filmen. Om jag skulle fråga någon så skulle jag absolut se sex and the city för den har jag lovat Dan att han slipper :-)

Anonym sa...

Jag slipper gärna den också.