onsdag 13 augusti 2008

till minne av

om några timmar är det en vecka sedan min älskade svärfar gick bort.
det är svårt att förstå att han inte finns längre. svårt att skriva det. klart han finns, han kan ju inte bara försvinna.
jag kör runt i hans bil och tänker att han nog sitter bredvid mig ibland, i alla fall de stunder han tar en paus från att gå vid D´s sida.
han var en mycket snäll och omtänksam man, han frågade alltid hur det var med mig och la märke till om jag verkade trött eller ledsen. vi lagade alltid mat för tre personer för vi antog att vi skulle se den lilla röda golfen dyka upp när som helst utanför huset.
han var mycket stolt över sin son.

jag kommer att sakna honom väldigt mycket. kära Allan, alltid i våra minnen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Josefine....
Det är fint med nära vänner... märkte hans värme när han pratade med mej om dej och D.Han lyste så... D. du ni gav honom glädje..
kram
Pappa

Anonym sa...

Josefine,

Det är så tråkigt att höra att någon så nära gått bort. Vet att du pratade om svärfar och jag förstod att han stod väldigt nära intill ditt hjärta. Som ängel kommer han alltid att följa er/dig.

/ LK i Gbg