tisdag 27 januari 2009

bollar i luften

det kan aldrig påpekas för många gånger, jag vill gärna ha en boll, den bör inte ligga stilla men icke heller följas av flera i olika färger.
så ok jag kanske inte bloggat så intensivt på sista tiden men det beror på att jag följt en annan boll.

på tåget till Eskilstuna i fredags såg jag Dermot Cleminger förresten och eftersom det är liiite roligt med kändisar så satt jag och övervägde om jag skulle prata lite med honom (nää) vem jag skulle skicka ett sms till och berätta att jag åker samma tåg som Dermot.
Jag valde Fia eftersom hon var lite impad av att vi stötte på Christina Skolin(?) för en tid sedan.
Nåväl... hon blev väl halv road av den infon.
Vi diskuterade mytomaner under vår dag i Stockholm blablabla
När jag sedan satt på tåget hem och den där söta gråhåriga killen Mattias från fame factory slår sig ner mittemot mig och dessutom småpratar lite på vägen mellan sthlm och västerås så vågade jag knappt nämna detta för Fia.
Jag spelade dock cool och låtsades att det var helt ovidkomligt om han var känd eller icke jag var bara en mycket trevlig flicka som pratade med en trevlig pojk (som bet på fingrarna då och då, whats that all about? vårtor??) och när fjortisar kom skrikande med autografblock och kameror och fnissade hysteriskt då log jag bara lite överseende och skakade på huvudet för att visa att så där skulle jag aaaldrig uppföra mig.

Inga kommentarer: