onsdag 13 februari 2008

jossansommar (den som börjar i februari och bara ser varm ut genom fönstret)

bytte säng som sagt. vad bra att slippa blanda in pengar.
blev så bra så bra.

tidig morgon även idag, känns bra. har dock inte börjat röra på mig Men jag är uppe i alla fall.
var hemma och skrev redan klockan 9. nu är klockan 11 och jag slutade skriva lagom tills min far kom för att börja greja i mitt badrum gonnabe.

solen lyser, varmt. skönt. jag vill plocka ihop alla trädgårdens stenar och bygga en mur runt mig och min trädgård. så man måste hoppa och vinka utanför för att bli insläppt och inte ens då kanske man blir det. bara för att få rätt vänner. se rätt grannar. veta rätt saker.
vårkänslor och fix i kroppen. inte bara trädgården utan även vända upp och ner på färgburkar. sprätta på väggarna. inget får vara perfekt Men väldigt rent.

Inga kommentarer: