onsdag 16 januari 2008

Dagen idag suger. Jag är på dåligt humör så tänderna rasslar, gör mitt bästa för att dölja. Vad jag vill är att gömma mig och inte behöva höra några andra ljud än mina egna.
Anledning? Vet ej men en cigg skulle sitta fint! Fick så jäkla ont i höften och benet igår efter att jag gått runt med plåster på midjan, idag försöker jag utan.

Att göra:
1. tömma dass, fixa fördämningen.
2. använda dass.
3. fly från mig själv. kanske med bil snabbt snabbt in till stan och duscha.
4. städa bilen. så ev. studkompisar får rum eller mamma om vi ska lånbyta.
5. tillverka hängare på tavlorna.
6. städa/packa beroende på hur mycket jag tycker att jag hinner imorrn.
7. åka till D som barnen kommer till idag.

klarar inte. vill inte. orkar inte. har inte lust. bita. slita. spotta. supa!

Inga kommentarer: