onsdag 19 december 2007

Blev väckt vid sex i morse och det är ingen lek för en författare wannabe, det är blodigt allvar med påsar under ögonen och ett illamående som inte ens vill se åt frukost, eller te och cigg som brukar funka på morgonen.
Blev skjutsad till staden för att där kunna låna en bil som är min till på fredag då den ska vidare till östkusten för att fira jul med min familj.
Kollade på Tv en stund (timmar) innan affärerna öppnar, tog en sväng till jobbet för att be om A´s telefonnr. A jobbade tydligen och blev jätte lycklig då jag dök upp då de gängliga yngre männen mest glider runt och lägger all energi på att inte slå i saker som hänger från taket.
Stötte även på M och tog en liten rökpaus med henne och pratade bussines och loppisar och annat viktigt.
Skulle träffa x svägerskan som bangade i sista stund för att hon var rädd att en kompis till mig skulle vara med. Alla bangade, jag käkade ICA pizza hemma efter att ha inhandlat julklappspunch till föräldrarna. Blev visst lite kläder på HM också betalat med krediten.

Mmm och ikväll ska jag först slåss med D´s barn om datorn eftersom jag har bokcirkelträff och direkt efter slåss om Tv:n eftersom det är sista avsnittet av Bonde söker fru! Tamta taaam

Inga kommentarer: